Вести

Оперативни центар 0800 112 113 пуштен у рад

Захваљујући Телекому град Крагујевац је покренуо још један кориснички сервис –  јединствен кол центар на броју 0800 112 113.

Кориснички центар прилагођен је поступању у ванредном стању изазваном епидемијом корона вируса.

Предност овог корисничког сервиса је што грађани не морају да позивају различите институције, већ ће позивом на један број бити преусмерени на установу односно услугу која им је потребна.

Уколико су били у контакту са зараженом особом или су допутовали из иностранства потребно је да притисну тастер 1 и биће преумерени на  Институт за јавно здравље.

Уколико је суграђанима потребан савет лекара или имају здравствених проблема, притиском на тастер 2, позив ће бити преусмерен на  Дом здравља.

За савет психолога притиском на тастер 3 добиће Центар за ментално здравље.

За доставу лекова на кућну адресу,  Апотекарску установу могу добити притиском на тастер 4.

Црвени крст који је задужен за доставу намирница на кућну адресу, добија се притиском на тастер 5.

За помоћ око плаћања комуналних услуга, притиском на тастер 6 биће преусмерени на БИЦ.

Сви који желе да, као волонтери, пружају помоћ онима којима је потребна, притиском на тастер 7 биће преусмерени на  Црвени крст.

За контакт са оператером – притиском на тастер 8 бићете преусмерени на БИЦ.

Позив на број 0800 112 113 је бесплатан.

Иначе, сви постојећи бројеви тих институција остају и даље у функцији.